Jacht motorowy pershing 7x

Jacht motorowy pershing 7x

Niepohamowana fala innowacji Pershinga nieustannie produkuje najnowocześniejsze jednostki, jednocześnie wyznaczając nowe standardy ekscytującej żeglugi. W ostatnich latach stocznia z Mondolfo była kluczowym graczem w niesamowitej ewolucji projektowej prowadzącej do rozwoju Generation X, gamy modeli skupionych na czterech podstawowych filarach: projekt, technologia, wydajność i wykorzystanie ultralekkich materiałów.

Design

Design, dzieło Fulvio De Simoni, jest jedyny w swoim rodzaju i bardzo charakterystyczny: sportowe, śmiałe i zgrabne linie kształtują całą gamę dzięki rozwiązaniom charakteryzującym się innowacyjnością estetyczną i architektoniczną; technologia, dzięki wprowadzeniu zintegrowanego interfejsu nawigacyjno-sterującego, sterowania steer-by-wire oraz układów napędowych z automatyką najnowszej generacji, daje właścicielowi znaczną wszechstronność żeglarską; bezkonkurencyjne osiągi są wynikiem nie tylko wydajności układów kadłubowo-napędowych, ale także zastosowania ultralekkich materiałów – w tym włókna węglowego – oraz innych najnowocześniejszych rozwiązań, które pozwalają jachtom osiągać najwyższe cele w zakresie osiągów przy jednoczesnym zmniejszeniu zużycia, ale także zwiększeniu objętości i komfortu na pokładzie.

Pershing 7X znajduje się na szczycie ścieżki rozwoju podjętej przez markę w zakresie; kontynuuje postęp z ostatnich lat i przynosi dalsze ulepszenia, po raz kolejny osiągając niezrównane standardy jakości i innowacji. Długi na 21,4 metra (około 70′), o szerokości 5,32 metra (około 17′), jest wynikiem współpracy pomiędzy studiem projektowym Fulvio De Simoni, Komitetem Strategii Produktowej Grupy Ferretti pod kierownictwem inżyniera Piero Ferrari, oraz Działem Inżynieryjnym Grupy. Obecna oferta marki została poszerzona o model Pershing 7X. Jest to konkurencyjny dodatek do segmentu rynku ponad 20-metrowego, który przenosi rzeczy na wyższy poziom pod względem stylu, funkcji i wydajności.

Główna myśl

Włókno węglowe dominuje w filozofii projektu i jest głównym materiałem konstrukcyjnym. Ale Pershing 7X idzie jeszcze dalej i dąży do zwiększenia lekkości poprzez wyposażenie, materiały meblowe, zastosowanie lekkich stopów oraz zainstalowanie baterii litowych zamiast tradycyjnych. Rozwiązania te pozwoliły na osiągnięcie wyporności zaledwie 35 ton, co skutkuje znacznym zmniejszeniem zużycia paliwa w porównaniu do poprzednich modeli przy tych samych prędkościach. W związku z tym Pershing oferuje na rynku jacht pełen treści, a jednocześnie bardzo zaawansowany technologicznie, o niezrównanych osiągach.

Projekt zewnętrzny, zawsze sportowy i elegancki, dodaje ważną estetyczną innowację do typowych cech stylistycznych Pershinga, do których należą imponujące skrzydła boczne: na dwóch zewnętrznych nadburciach, dokładnie w miejscu, gdzie siedzą skrzydła, otwory wentylacyjne znajdują się w dwóch otworach w korpusie kadłuba, które rozszerzają się w dwa mięśnie boczne, sportowe cechy silnie przypominające styl samochodów wyścigowych.

Pierwszy egzemplarz wprowadza również nowy kolor kadłuba i nadbudówki: Alusilver, niestandardowy wariant szarości przypominający znane metale. Nowością jest również matowa czerń występująca na niektórych elementach, takich jak przyrządy nawigacyjne, otwory wentylacyjne i listwy rufowe. Pershing 7X został zbudowany z myślą o zaawansowanej technologii i niesamowitych osiągach, bez kompromisów w zakresie objętości i przestrzeni bagażowej.

Jacht motorowy pershing 7x

WYGLĄD ZEWNĘTRZNY

Strefy zewnętrzne wyróżniają się zarówno pod względem wizualnym, jak i funkcjonalnym. Centralny garaż na rufie może pomieścić tender Williams 345 Sportjet, gdzie zastosowanie hydraulicznie sterowanej platformy typowej dla modeli Pershinga ułatwia wodowanie i holowanie. Na górze, na pokładzie słonecznym zmieści się do czterech osób, natomiast w części dziobowej znajduje się duże siedzisko. W kokpicie znajduje się sofa w kształcie litery L ze stołem, osłonięta przez końcową część nadbudówki. W bocznych szafkach znajduje się zlew oraz, na życzenie, grill i kostkarka do lodu lub lodówka.

Stąd jest również dostęp do strefy dla załogi i maszynowni. Obszary zewnętrzne tego modelu są szczególnie imponujące: w części dziobowej znajduje się szezlong skierowany w stronę morza oraz duży pokład słoneczny, który pod spodem skrywa duży daszek tej samej wielkości. Optymalizacja przestrzeni sprawia, że właściciel może wygodnie poruszać się po pokładzie: boczne przejścia są wystarczająco szerokie, aby umożliwić bezpieczny dostęp do części dziobowej, a przejście pod skrzydłem jest równie obszerne, biorąc pod uwagę wielkość jachtu. Wszystkie powierzchnie zewnętrzne mogą być chronione przez daszki przeciwsłoneczne.

INTERIORY

Główny pokład ma pełen widok na morze dzięki dużym oknom bocznym i szklanemu dachowi, które wraz z całkowicie rozsuwanymi szklanymi drzwiami prowadzącymi do salonu zapewniają wizualną ciągłość pomiędzy strefą wewnętrzną i zewnętrzną. Przepływy są dobrze rozłożone: na stanowisku sternika na prawej burcie, po lewej stronie, znajduje się duża sofa w kształcie litery L otaczająca stół, który można rozłożyć, aby pomieścić do ośmiu osób, a naprzeciwko znajduje się szafka z chowanym telewizorem. Możliwość podniesienia lub opuszczenia stołu przekształca jadalnię w strefę jadalną lub kawową.

Dwa oddzielne fotele przy sterze wykonane są ze skóry Poltrona Frau “Interior in Motion”, do których dodano, w tym pierwszym egzemplarzu, dwa 19″-monitory umieszczone w pojedynczej desce rozdzielczej z panelami kontrolnymi z włókna węglowego oraz dwa tunele wyposażone w dźwignie i joysticki po bokach fotela kierowcy. Przednia szyba nie posiada żadnych słupków, zapewniając całkowicie niezakłócony widok. Po bokach stanowiska sternika znajdują się dwa okna z elektrycznym mechanizmem otwierania, co zwiększa kontakt z morzem tego super sportowego jachtu.
sportowego jachtu.

Dolny pokład charakteryzuje się dużą objętością i wysokością, a sprytna gra luster delikatnie zwiększa poczucie przestrzeni. Otwarta kuchnia po lewej stronie jest oświetlona dużą ilością światła pochodzącego z przedniej szyby i świetlika; podział przestrzeni został sprytnie zoptymalizowany w celu stworzenia większej ilości miejsca do przechowywania i zainstalowania lodówki na pełnej wysokości. Po raz pierwszy w Pershingu 7X wprowadzono ważną nowość stylistyczną: nowe bulaje w kabinie, które pozbyły się typowego eliptycznego kształtu i zrobiły miejsce dla znacznie większych kwadratowych i prostokątnych kształtów. Można je teraz całkowicie otworzyć do wewnątrz, zalewając pomieszczenia powietrzem i naturalnym światłem oraz dając poczucie posiadania prawdziwego okna w kabinie. Bulaj, o wymiarach 80×30 cm, w apartamencie właścicielskim znajduje się w pozycji pionowej, wyrównanej z dużymi oknami, a w pozostałych dwóch kabinach – poziomej.

WYSTRÓJ NA POKŁADZIE PIERWSZEJ JEDNOSTKI

Wnętrza charakteryzują się gładkimi powierzchniami, a pomieszczenia są przyjazne, proste i stylowe zarazem, z harmonijną równowagą i funkcjonalnością. Podział przestrzeni oparty jest na serii wariacji jasnych materiałów. Małe ciemne akcenty podkreślają design skórzanej tapicerki, obramowują okna i tworzą geometryczne wzory.

W wystroju dominują kwadratowe i skośne linie oraz trójwymiarowe wzory na ścianach. Kolorystyka obejmuje różne odcienie szarości i beżu, połączone z jaśniejszymi i ciemniejszymi odcieniami. Głównym materiałem jest orzech w jasnych paskach. W salonie, ołowiane tkaniny Dedar na sofie i szezlongu podążają za liniami kolorystycznymi siedzeń przy sterze, skóry na powierzchniach mebli, satynowanej stali uchwytów i ciemno zabarwionego parkietu. Dla kontrastu, jaśniejsze odcienie znajdziemy na zasłonach Pellini Nautica i nubukowej głowicy pokładowej. Wzory i odcienie z pokładu głównego zostały ponownie wykorzystane na pokładzie dolnym, z dodatkiem akcesoriów wyposażenia wnętrz, takich jak narzuty Armani Casa i poduszki Casamance.

Dodaj komentarz